joi, 3 iulie 2014

Introducere

     Mă numesc Noaţă Ionuţ-Christel şi sunt un oltean născut în Municipiul Craiova, care e şi Reşedinţă a Judeţului Dolj.
     M-am gândit să înfiinţez acest blog, deoarece eu cred că, experienţele mele de viaţă, pe care le voi prezenta aici, ar putea fi de ajutor şi altor oameni, care se iau la trântă cu viaţa aceasta şi vor să apuce pe Calea cea bună, chiar dacă e strâmtă.
     Pe lângă experienţele mele de viaţă, voi mai posta, în cadrul acestui blog, şi poeziile mele, fiindcă mai şi scriu, uneori, şi comentarii la unele cărţi citite de mine, care mi se vor părea mai interesante şi demne de spus şi altora despre ele.
     De-altfel, voi posta şi impresiile mele despre lucrurile care se întâmplă în jurul nostru, în această epocă, al cărei sfârşit nu prea pare a fi unul promiţător, pentru cei care ştiu ce vor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu